Ånge

Imorgon är det sista mountainhorsekvalet, vårt sista försök.

Min ridning
 
LC
Imorgon ska jag vara lugn, lugn och lugn. Inge stress, jag hoppar en Lc som förstaklass. Han brukar oftast vara mest spänd första klassen så jag ska rida fram i lugn och ro inge stress för då blir han ännu mer spänd. Hoppa fram, få fina bra språng och sedan gå in på banan och bara ha kul. 

Jag tänker inte hetsa på honom om vi skulle ta oss till omhoppning, utan kanske galoppera på lite till men inte rida som en galning för att försöka få placering i Lc den räknas endå inte. Så vi ska gå in på banan, han ska få en lugn första runda så han vet att han ska slappna av andra klassen.

LB
Rider fram i lugn och ro, hoppar fram i lugn och ro där också. Inge stress ska de vara, då blir allt förstört. Jag ska vara lugn själv så han slappnar av lite. Går in på banan och skrittar lite och kollar runt. Kollar igenom banan en gång. Sedan tar vi bara banan i lugn och ro, så får vi se hur det går. Ska rida i samma galopp hela banan, inte för långsam och inte för snabb. Jag önskar verkligen att det går bra, jag vill så gärna åka på mhpc i Göteborg. Men vi får se hur de går, jag ska göra mitt bästa mer än så går det inte.

Startar i mitten på LC & sist i LB


Åå älskar denhär bilden, ska köpa den och sedan ska jag köpa ett skal med denna bild på.♥


Du vet om att du är stryken på startlistorna?

Svar: Det vet jag, de var för vi inte betalade in i tid bara. Men de har fixat sig.
tavlingsryttarenn.webblogg.se

2012-08-18 // 20:38:43
» Anna

sv: Åh haha tack! :D Han är väldigt lätt att bli kär i :)

2012-08-19 // 12:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback