Förebild

Somsagt jag är väldigt noga med hur folk rider, det är inte ofta jag säger "gud vad duktig du är att rida" till någon. De personer jag säger det till menar jag det. (om det inte är nödsituation haha). Och jag tycker att många kan se mycket duktigare ut när de har en fin utrustning sedan då de börjar rida så ser de inte lika duktigt ut. 

Men det är en tjej, jag minns inte riktigt hur jag hittade bloggen. Jag tycker hon är så duktig, fullkomligt älskar hennes sitts. Det är ingen som kastar sig och slänger utan här är det stil. Skänklarna över hindren är perfekt, inga skänklar som åker bak och hoppar. Så här är faktiskt en utav mina förebilder, tycker hon är så duktig och har sån otroligt snygg häst så man smälter.

http://almaranebo.blogg.se/
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback