Inga bilder ..

Haha alltså .. Vad less jag blir.


Hade med mig Elin till stallet som skulle vara snäll att knäppa kort då jag red. Vem tror ni glömt nyckeln till sadelkammaren hemma? Jo jag! Satt och väntade 1 timme på att någon skulle komma, ingen kom. Då for vi ner till Fabian skulle rida där, nää då kom jag på att jag lämnade ju sadeln och tränset i sadelkammaren på stallet eftersom vi tränade igår. 

Ååå less jag blir på mig själv ibland. Men imorgon, i promise ni får bilder. Ska inte glömma nyckeln.



Haha vad rolig du är Emelie ! Fast jag förstår att det intet var så roligt för dig :-P

Svar: Haha sällan de händer mig ... ;)
tavlingsryttarenn.webblogg.se

2012-08-17 // 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback