Lagtävling

Sorry åter igen för dålig uppdatering. Tävlade i Matfors idag, lagtävling som gick i en Lc bara.

Grundomgång
Hade lite smått panik eftersom jag red sist i vårt lag och vi hade 2 nollor och behövde en till så jag och fabbe var tvugna att fixa en nolla för att ta oss till omhoppning. Andra gången de blir så jag får den jävla pressen på slutet haha. 

Nervös var jag, livrädd att vi skulle riva. Kom nära på ettan, tvåan helt ok samma 3an, kom sedan lite lite nära på 4 inte så de syndes mycket, 5an nära 6an lite lite nära, 7an snuddade vi i väntade bara på att man skulle höra dunsen utav bommen som föll men den kom aldrig så jag red på, kom väldigt nära på 8an men han hoppade och vi var nolla. Kan bara säga att min ritt inte alls var bra, kände att jag gick fram för mycket med överlivet ibland och jag fick panik då ja kände att vi kom fel så då tog ja snabbt tillbaka och händerna vart inte så bra. Men vi klarade det iallfall, det kändes som att de var huvudsaken nu.

Omhoppning
Där satte alla 3 andra sina nollor och jag hade ingen press på mig, så det skulle inte spela roll om vi vägrade/rev. Så jag testade sattsa litegrann. 1an ok, 2an samma, 3an kom lite nära, 4an lite nära 5an kom vi långt ifrån så drev ja på men han stannade, han ville inte hoppa av långt ifrån. Men de gör inget, det var helt mitt fel för jag vet att han inte hoppar långt ifrån så det var en chansning. Men hursomhelst så kom vi 2a och det var roligt, men hade inte skadat att vinna .. Men vi nöjde oss med tanke på hur de gick sist, hehe ;)

De andra tjejerna i mitt lag var superduktiga och vi kämpade och hejade på varandra!

Ingen kanon kvalité men ni får bilder iallafall. Tagen med en iphone.
 


ni var såå duktiga! :D hahaha :))

Svar: Hahaha vi ba körde!!
tavlingsryttarenn.webblogg.se

2012-08-26 // 18:50:18

grattis!! bra jobbat :)

Svar: Tack!! :D
tavlingsryttarenn.webblogg.se

2012-08-26 // 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback