Sorry sorry

Dålig bloggning på senaste, har faktiskt glömt bort bloggen lite. Förlåt. 

Men ja kan berätta lite vad jag gjort, ridit, birsta,skolan,ätit,sovit haha ja. 

Idag så hopptränade jag med Fabbe, vet inte hur de gick helt ärligt. De gick inte skitdålig men inte heller skitbra, så? Haha när en i stallet frågade hur de gick, jag ba "jag vet inte" haha. Nä jag vet inte faktiskt. Det var inte bästa men inte de sämsta, ingen katastrof som sist iallafall. Men vart kanske lite flängigt ibland, och vi fick ett stopp för vi kom lite långt ifrån men tycker han kunde hoppat faktiskt så långt vare inte. ;) Men han skötte sig och gjorde sitt jobb som alltid.♥

Så har jag ridit Wille och Baxter, båda killarna skötte sig. Red ut en liten sväng i skogen på båda.

Berättar lite mer om träningen sedan eller imorgon.



ja det blir nog de, om jag inte köper ett nytt! haha :))

2012-08-24 // 15:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback