Tävling imorgon

Detta blir vår 3:dje helt i rad som vi tävlar, vi tävlar aldrig så mycket i rad. Men nu var det först mhpc kval och sedan lagtävling, hoppade bara laget då så inget mer. Och nu är de hemmatävling, så tränade inget i torsdags kände att de blir för mycket.

Så jag hoppar en Lc och Lb imorgon och jag känner mig (tror det eller ej) riktigt taggad, men får se hur de går. Brukar kunna gå lite hursomhelst, alltid är det något jag är besviken över. Men imorgon ska jag försöka ha roligt på banan, inte panikrida haha. Utan vi går in och kör bara, resultat väntar och ser. Huvudsaken de känns bra. 

Och SORRY igen för dålig bloggning, somvanligt. Känner att jag alltid får ursäkta mig då jag skriver eftersom det tar någon dag så bloggar jag sedan någon dag till så bloggar jag. Men har verkligen haft fullt upp nu med massa saker. Har vart med på music matters på skolan, så jag sjöng där med en kompis och var med på lite olika saker. Det kom elever från olika skolor i världen och det var show och allt, jättekul! Min mobil har även lyckats blivit borttappad och stulen, jättekul. Känner mig handikappad utan mobil, typ som att min allra bästaste vän dött. Otroligt tomt .. Så måste köpa en ny, tur den var billig.. Endast runt 7500 kr.  :(







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback