Veckan

Så! Nu under veckan som var, eller ja förra veckan. Så tog jag somsagt hand om Wille, det var jättekul för han är så fin. Så tog ja någon dag hand om Baxter han är lika snygg han och såklart Fabian då han är ju min lilla älsklingkille. 

Så fick ni se några bilder på Wille, ni måste hålla med om att han är så fin! ;) Men iallafall, nu i veckan så ska jag ta hand om honom igen onsd-sön, så ska jag ha Baxter tors,lör,sön och Fabian varje dag då såklart. Så jag kommer ha fullt upp känner jag! Men det är endå kul när man har saker att göra, så ska jag börja gå ut och gå/springa också så det kommer bli kanon. Nu fick ni ju veta saker ni kanske inte bryr er så mycket om precis men, ert val att ni läste. ;)

Imorgon har jag Fabian och Wille, så med Fabian ska jag rida ut en sväng och Wille på plan. Sedan på torsdag ska jag hoppa Fabian, rida Baxter i skogen och Wille i skogen. Så det blir 3 hästar då, så jag får ta en häst före träningen och en efter. Ja men det blir nog kuligt. Idag vilade Fabian då jag gjorde lite annat, men självklart åkte jag och mamma dit och mocka å fixa lite. Och Fabian stog och tröck i sig massa gräs i hagen somvanligt..







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback