Favorit

Här har vi världens bästa b-ponny, Favorit. Min lilla älsklingspojke som jag alltid red då jag var mindre. Anmälde mig på Favvo på klubbtävlingar men strök mig varje gång för han var så busig så jag vågade inte. Tillslut bestämde jag mig, jag skulle tävla. Gick in på banan han gnäggade och gjorde ett litet bocksprång, cool som jag var piskade jag till honom lite löst och ba körde haha! De gick bra, och sedan fortsatte jag tävla honom. Började i ryttarsattsningen och hade honom tills han såldes, vart så ledsen då.. Hade inte sett honom på ett tag då han plötsligt kom in i manegen då jag satt på läktaren, var så glad så jag började nästan grina. Saknar b-ponny tiden otroligt mycket, även fast jag bara fastnade för två b-ponnysar Favorit & Puck mina två stjärnor. Favorit bor just nu hos en underbar familj som jag känner mamman och dottern, och jag träffar honom ofta på tävlingar och träning. Dock var det ett tag sedan nu, men jag vet att han inte kunde haft de bättre! Lill gubben♥


» Anna

Jag red på fredagar och du hade alltid favvo före Eller efter mig, jag minns inte. Men jag var rädd för dig för du var så stor ocg cool haha, vågade knappt säga hej när vi "byttes av", för jag hade alltid favvosen ... ,;)

Svar: Hahaha näää, såg jag så cool ut!! Haha skoja, mengud vad hemskt jag är snäll ja.. För de mesta ;) ;)
tavlingsryttarenn.webblogg.se

2012-07-02 // 02:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback