Hööks !!

Har sett på bloggar att hööks verkligen har lyckats svinbra med sin nya kollektion. Wihoo! Dom har verkligen börja fått supersnygga saker till bra priser. Så ... när min sommarjobbslön kommer (slutet på augusti) så ska jag shoppa som fasen. Har hittat allt för mycket jag vill ha och räknat ut priset. Hoppas det finns brunt läder till pannbanden annars blir jag sur. Kommer bli luspank men .... det är värt det!!

Marinblå sweetshirtjacka HV polo - 879kr
Bruna chaps - 589kr
Brun lädergrimma - 213kr
2 st pannband - 199kr/st
Rosa benlindor - 129kr
Brun piké t-shirt - 179kr
Marinblått pannband - 129kr
Bruna ridskor - 549kr
Marinblå ridbyxor - 649kr

3 714kr ....
Där rök min jobblön, MEN ......... de är värt de!

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback