Packat och klart

Nu är allt packat inför morgondagen och jag längtar!!! Wihoo ska bli så roligt, även fast jag bara hoppar 1 klass då. Åker med Caroline & hennes mamma, med mig har jag grymmaste Jonna så de kommer bli king. LB är första klassen på fredag och börjar kl 12, de känns riktigt skönt faktiskt. 

LB Mountainhorse

Jag ska rida fram i god tid, så jag kan få honom lite avslappnad och jag ska känna mig lugn. Hoppar fram någongång på lilla så de känns okej, sedan tar jag räcket lite nedsänkt 1 gång sedan riktiga höjden 2 gånger. Skrittar lite och efter det oxer 2 ggr.

Inne på banan ska jag vara fokuserad och avslappnad, ta hinder för hinder och försöka få jämnt tempo så de inte blir minska, öka osv. Ska försöka att inte sitta och korta honom till hindren utan bara rulla på. Ja, vi får se hur de går heltenkelt, kan göra ett litet inlägg då vi är framme osv.

Gamla bilder 


Lycka till! Och ha kul :D

2012-07-05 // 12:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback