Underbara människor

Ni vet vad jag pratar om? Människor som gör en glad, är omtänksam, går att lita på, som peppar en när de går skit, är underbar helt enkelt. Sånna människor kallas vänner. Jag har så glad över att ha så fina vänner som alltid ställer upp för mig, som är rolig, snäll, omtänksam och peppar en. Ni vet vilka ni är!

Jag har en vän som jag vet alltid kommer finnas där och peppa mig och jag ska peppa henne också, det är DENHÄR tjejen som heter Jonna Svelander urgullig, go, söt, duktig och allt man kan tänka sig. Jonna har verkligen har kämpat med sin ponnyjäkel länge nu som många gånger inte vill göra det hon ber den om och aldrig gett upp. Du är GRYM Jonna ska du veta.



» Jonna

Hjääärta på dig sötis!!<3<3

2012-07-04 // 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback